2014. február 28., péntek

Február

Üdv minden erre tévedő Olvasónak!

Nyilván valóan magyarázattal tartozom, és csak remélni tudom, hogy bár nem mondhatok el mindent, megértitek, miért nem jelentkeztem ilyen sokáig. Tehát így zajlott a február: egyik legjobb barátnőm szervezetében cisztákat találtak, később egy másik ismerősömnél rákot diagnosztizáltak, és már meg is kezdték a kezeléseket, egy harmadik pedig nagyon nagy bajba keveredett, ráadásul külföldön él, és nem jöhet haza, úgyhogy megy az ingázás a rokonoknál, én pedig igyekszem segíteni mindenkinek, ahol csak tudok. Mert azért valljuk be, mindhárman borzasztó nehéz időszakot élnek át, és nem érdemlik meg, hogy egyedül kelljen átvészelniük.
Így utólagos engedelmetekkel úgy döntöttem, a februárt kiveszem mintegy szabadságként, és jót tett. Kicsit feltöltődtem, és bár most is rengeteg a dolgom és a plusz, amit önként magamra vállalok sem segít sokat a helyzeten, de remélem, megértitek, hogy most elsősorban a barátaim mellett szeretnék állni!

Mint mondtam az elején, sok mindent nem mondhatok el, legalábbis ilyen nyilvánosan nem szeretném. Ha valakit érdekel, nyugodtam írhat privátban, amint tudok, válaszolni fogok. Így hát a frissítés, új részek tekintetében ígéretekbe nem bocsátkoznék, az biztos, hogy márciusban már itt leszek. Vasárnap (márc. 2.) szeretném feltenni a Top5 sorozatok listámat és a Time to Change 4. részét, ami egyben az utolsó is. Remélem, várjátok azért :)

Sajnálom a rengeteg kihagyást, és hogy ezúttal tényleg szó nélkül tűntem el. Ne haragudjatok! Remélem, nem fordul elő többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése