2015. július 13., hétfő

Elfelejtették

Don’t you dare to forget what this man has done for Real Madrid!
Ne merészeljétek elfelejteni, mit tett ez az ember a Real Madridért!

 
Ez a mondat olyan erős, ez a mondat annyi mindent elmond, ez a mondat minden. Dühös vagyok. Dühös vagyok a vezetőségre, dühös vagyok minden egyes szurkolóra, aki valaha is kifütyülte, dühös vagyok az edzőre, aki mellőzni kezdte és dühös vagyok a játékosra is, aki eltörte a kezét annak idején és ezzel akaratlanul is lavinát indított el.
Az szurkolók hajlamosak elfelejteni, hogy ezek a játékosok elsősorban emberek és csak másodsorban focisták. Márpedig egy ember nem lehet mindig csúcsformában, egy ember hibázhat és hibázik is, egy ember nem tökéletes. Ők mégis minden alkalommal kiteszik a lelküket a pályán egy olyan szurkolótáborért, akitől az első hibáért, az első bizonytalanságért és megingásért kifütyülést kapnak válaszul. Van az a mondás, hogy ha nem tudsz támogatni, mikor vesztünk, ne támogass akkor se, ha nyerünk...
Nem lep meg Iker döntése, sőt, valószínűleg én jóval hamarabb feladtam volna, mégis fáj. Na nem, nem az, amit ő tett, hogy "árulóvá" vált, hanem az, amit a szurkolók és a vezetőség elfelejtett: hogy ki ez az ember és mit tett értük, a csapatért, a futballvilágért. Én sosem felejtem...
Sok sikert Portoban!

#GraciasIker

2 megjegyzés:

  1. Szia Tina
    Én se tudom ezt feldolgozni, egyszerűen nem megy. A szurkolók ( ne nagyon merjék magukat annak nervezni, mert nem azok ) remélem most örülnek. Nem tudnak ők abba belegondolni milyen hatalmas szerencséjük van amiért élőben nézhetik a meccset, amiért egy levegőt szívhatnak a kedvenceinkkel.
    Mout én is akkor utáltam meg amikor erőfitogtatás képpen padoztatta Ikert. Hatalmas szakadékot hagyott maga után amikor elment, és még moist se álltunk helyre, még mindig tele van klikkekkel az öltöző...
    Iker korántsem érdemelte meg ezt, főleg nem akkor amikor már kezudte visszanyerni a régi formáját...
    Minden jót neki! És a cím tökéletes, senkinek nem lenne szabad elfelejtenie azt, hogy ki Ő.

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem vagyok otthon, úgyhogy telóról írok, szóval bocsi a félreütésekért, de emellett nem tudok szó nélkül elmenni, mert... Casillas a gyerekkorom hőse. Annyira szeretem és csodálom azt az embert, hogy az néha már félelmetes. Soha nem voltam Madrid szurkoló, de tudom,és értem mit tett Iker a csapatért, és hogy mit jelentett, jelent neki Madrid - éppen azt, amit Puyolnak vagy Xavinak a Barca.
    25 év... Belegondolni is félelmetes, hogy még meg se születtem, mikor Iker már ott focizott. Annyira csodálom az elanyagiasodott világunkban az ennyire hűséges játékosokat, és annyira gyűlölöm, hogy vannak emberek akik minden erejükkel azon dolgoznak, hogy ezt kiirtsák a világból. Annyira utálom, hogy ezt épp Iker sínylette meg... Igazad van, elfelejtették hogy mit tett a Realért, a spanyol válogatottért, a spanyol fociért...
    Én sem felejtem soha. Sem őt, sem ezt a generációt, aminek úgy tűnik már tényleg vége.
    Puszi

    VálaszTörlés