2014. április 11., péntek

Majd jövőre...

Hát hogy a fenébe fordulhat az elő, hogy immár hatodik éve szurkolok töretlenül minden évben egy Real-Bayern BL döntőért, de valahogy mindig meghiúsul...? :( Tavaly a Dotmund húzta keresztül a számításaimat, idén pedig a sorsolás. Néztem az élő TV adást, és esküszöm, idegesebb voltam - vagy legalábbis idegesebbnek látszottam - mint bármelyik csapat képviselője. Kihúzták a Real Madrid csapatát, én pedig fel-alá kezdtem sétálni a szobában, mint valami őrült (csendesen megjegyzem, ez valószínűleg nem is áll távol az igazságtól :D), hogy "csak ne a Bayern", erre Figo csak kihúzta... Ennyi. Feladtam.
Majd jövőre... :D

Azért izgatottan várom persze a meccset, csak azt győzzem eldönteni, melyik csapat továbbjutásának örülnék jobban... Lehet, hogy a meccsek során az őrültség mellé a többszörös személyiségzavart is sikerül majd felírnom a pszichológiai problémáim listájára :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése