2014. június 8., vasárnap

A VB legértékesebb csapata

Már csak 4 nap és kezdődik a világbajnokság Brazíliában :) Ti is úgy várjátok, mint én? :) Napok óta be vagyok zsongva, még egy plakát is lóg az ajtómon, amin az eredményeket vezethetem.

A Nemzeti Sport Online a napokban közzétette a VB-n résztvevő legértékesebb játékosainak álomcsapatát. Ha engem kérdeztek, persze néhány helyen változtatnék, de eléggé tetszik, nagyrészt egyet kell értenem vele - még ha van is olyan focista közöttük, akit nem kedvelek. Nektek mi a véleményetek? Mi a Ti VB-álomcsapatotok?


A teljes cikket ITT olvashatjátok.

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa!
    Jajj hát én is nagyon be vagyok zsongva, van már könyvem, benne van VB menetrend, beszereztem egy Brasil2014es rövidgatyát meg két pólót, és most, hogy az imádott megyeII-es csapatom letudta az utolsó meccsét, fókuszálhatok csak a VB-re. :D
    Az álomcsapat: kapusposzton nincs vita - Neuer az első, nálam mögé Courtois és Iker fér be. :D
    A védelemmel sincsen problémám, Lahmnál jobb jobbhátvéd nincs, belső védőnek a Ramos-Silva páros elég ütős, balra meg most hirtelen nem is tudnék mást mondani Marcelon kívül. Cserének esetleg Piqué, David Luiz.
    A középpálya viszont nálam sorcsere, mert lehet hogy ők a legértékesebbek, de hasznosság szempontjából a sor végén kullognak - ráadásul alapvetően mind támadó szellemű, szóval a kapitány részéről nagy felelőtlenség ekkpra terhet róni a védőkre, akármekkora spílerek is. Én szerkezetet váltanék 4-3-3-ról, 4-4-2-re, és a középpálya közepére bepakolnám a Schweinsteiger-Martinez duót, akik a Bayernben olyan zseinálisan összedolgoznak. Melléjük pakolnám Podolskit és/vagy Vidalt és/vagy Hazardot - és adott esetben nyilván Riberyt is, de ő sajna-bajna Reusszal együtt kiesett.
    A csatársoromban viszont én lehet, hogy mellőzném az itt felsorolt három nevet, mert ha valami biztos, akkor az az, hogy ezek hárman az életben nem tudnának együtt játszani, mert - véleményem szerint - még Messi és Neymar is bajosan oldja meg a Barcában, hát még CR-rel kiegészülve... Szóval az én két játékosom egy technikás, jól cselező csatár lenne, mint Agüero vagy Suarez, mellé pedig szereznék egy klasszikus erős fizikumú, erőszakos, jó lövőerejű csatárt - éés zsigerből Ibrát mondtam volna, de ő nincs szóval Robben.
    Nagyon sok olyan játékost kihagytam, akinek itt lenne a helye, de én őket gondolnám. És amúgy mélységesen sért, hogy Götzét értékesebbnek találják Schweiniskiéknél, és hogy a spanyolok legjobbjának Ramos mellett Cescket és Iniestát tartják. Villa az istenkirálycsászár, ajjj de várom már :D ki/kik a favoritok nálad?:D nálam a nagy kedvenc értelemszerűen Spanyolország, az esélyes Németország, a titkos favorit Uruguay és a két "kis" támogatottam Nigéria és Oroszország. :D
    Már kevesebb mint 4 naaap *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))

      Én gyereknapra kaptam hivatalos VB-pólókat :P A brazilos lesz rajtam a nyitómeccs alatt, ez tuti :D

      Sok mindenben egyetértek amúgy veled. Az biztos, hogy a csatársorban ezek hárman képtelenek lennének együtt dolgozni. Ennek ellenére az ideális világban, az idealizált álomcsapatomban Messi és Ronaldo is benne lenne. Nyilván a kevésé ideális valóságban ezt sosem tenném meg, mert a csapat vesztét jelentené a rivalizálásuk. De álmodozni szabad, na :D
      Egyébként én a kapuson is meglepődtem kicsit. Nem hittem volna, hogy drágább megszerezni Neuert, mint Casillast. (Mert ugye ez a csapat a jelenlegi transzfer árak alapján van összerakva.) És így el is jutottam oda, hogy Götze miért van rajta. A Bayern piszkosul drágán vette meg a Dortmundtól, mert különben nem jött volna el :\ Schweinsteigerrel viszont egyetértek. Már az Aranylabda szavazáskor is nagyon lobbiztam érte, de sajnos őt valamiért nem tekintik olyan igazán nagy játékosnak. Jó, persze, tudom miért. Mert nem támadó, nem lő gólokat és ezért sokszor nem látványos, mennyi mindent tesz a pályán. De továbbra is állítom, hogy a Bayern két legstabilabb játékosa Lahm és Schweinsteiger. (Jaj, nem tudom, láttad-e, hogy a Bayernben a szezon legjobb játékosa Lahm lett :P Úgy örültem neki!!)

      Hű, hát favoritok? Egy Németország - Spanyolország döntő lenne álmaim netovábbja (mint a BL-ben a Real - Bayern :)), de esküszöm, nem tudnám eldönteni, melyiknek szurkolok jobban :D A párom pedig hatalmas Brazília drukker, ami úgy tűnik ragadós, meg hát ott van Marcelo és Dante, akiket imádok, úgyhogy ők a harmadikak a listán. Nekem kis titkos támogatottam csak egy van, Elefántcsontpart. Nem tudom, miért, de már a legutóbbi VB-n is nagyon szerettem őket :D Meg hát régebben Angliának is szurkoltam, de többnyire csak egy-egy játékos miatt, úgyhogy őket mostanában szem elől tévesztettem.
      De olyan is van, akiknek nagyon nem örülnék, ha jó helyen végezne. Ilyen Hollandia például, akiket valamilyen oknál fogva ki nem állhatok. (Mondjuk lehet ezt van Gaal és a Bayernben való edzősége érte el nálam végérvényesen.) Neked is van ilyen?

      Már csak 2 ;) *.*

      Törlés
    2. Apropó csatárok. Láttad, Villa milyen menő volt Salvador ellen? Én annyira bízom abban, hogy ha már a klubcsapataiban a sérülése óta annyira nem is, de legalább a válogatottban atombiztos helye van, amiket gólokkal hálál meg *-* Kibírnám, ha hozná a négy évvel ezelőtti gólmennyiséget... Vagy többet... Bár mondjuk ehhez szükségeltetik, hogy ne ilyen rém impotens támadótriót rakjanak ki (Costa, Pedro, Iniesta)... azt hittem szívbajt kapok... namindeeegy xD
      Bár Casi az elsőszámú kedvencem, de mivel keveset véd, meg már túl van a a harmincon, gondolom ezért van előrébb Neuer :D De Götze se válogatott, se klubszinten nem csinált még semmit, szóval nem is értem, ezt az összeget - hozzáteszem, Bale-nél sem értettem, meg a focisták 70%-ánál nem értem... xD Nyilván bennem a hiba :D
      De ez amúgy megint hülyeség, hogy olyanoknak nem adnak Aranylabdát, aki nem lő gólokat... Hülyeség az is, hogy CR azért kapta, mert sok gólt lőtt, mert az Aranylabda nem erről szól... 2010-ben a VB után Ikernek kellett volna kapnia, ebben egészen biztos vagyok, idén pedig Bastinak vagy Lahmnak :3 :D És nem, nem láttam, hogy Lahm lett, de örülök neki *-* megérdemli a kis törpe *-* :DDD
      Úristen, a Német-Spanyol nekem nagyon idegőrlő lenne...xD Klasszikus esete annak, amikor Villa még Barcelonában focizott, sé a Real ellen játszottak, és szurkoltam, hogy Villa gólt lőjön, és szurkoltam, hogy Iker mindent megfogjon xD
      Brazíliát csak azért szeretem, mert Maicon ott van, és az az ember valami hatalmas focista *-* A mai napig élénken él benn az, amikor négy éve lőtt a VB-n az alapvonalról gólt. Hát mekkora királyság kell már ehhez :D
      A Hollandokat nem szeretem, úgy ámblokk, de Robben meg Kuyt miatt kicsit mégis (istenem Kuyt, azt hittem, már rég nyugdíjba ment, és mikor megláttam, hogy kerettag -s lőn örömésboldogság :D) Az a baj amúgy, hogy azok közül a csapatok közül, akiknek esélye van nyerni, majd mindenhonnan szeretek valakit... :D Mondjuk akkor már azt mondom, hogy ne nyerjen Brazília, nyerjenek a a németek :D Szóval konkrétan olyan, akit nem akarok elől látni nincs - Portugália, de ők úgyse xD

      Már kevesebb, mint eeegy *-* :D Úristen. :D El se hiszem :D Négy éve erre várok :D

      Törlés