2014. június 19., csütörtök

With all due respect

Sok mindenről lehetne írni a VB kapcsán, de én nem szeretnék véleményt mondani a spanyolokról, ezúttal nem elemzek meccseket. Ez itt és most egy sokkal nagyobb, és szerintem emberileg sokkal fontosabb dologról szól. Serey Die az Kolumbia-Elefántcsontpart mérkőzés előtt végigzokogta a himnuszt. Nézők milliói látták. Én is láttam. Die kiállt, játszott, küzdött és megpróbálta. Két órával korábban tudta meg, hogy elveszítette az édesapját. Minden tiszteletem az elefántcsontpati középpályásé.

A Nemzeti Sport Online cikke ITT olvasható.

Update: Mint azt sokan tudjátok, a hír kacsának bizonyult. Ettől független, nem szeretném törölni a blogról, mert tanulságos. Ezzel együtt pedig szeretnék a Touré testvérek (Yaya Touré és Kolo Touré - az elefántcsontparti válogatott játékosai) öccséről, Ibrahim Touréról is megemlékezni. Mostanában sokat foglalkozom a halál tényével, és bátyjai kitartása  számomra példaértékű. Rest in Peace.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése