2014. december 31., szerda

2014-ben először...

A moly.hu oldalnak és Izoldának köszönhetően idén immár másodszor gondolkodtam el azon így év végén, hogy vajon mit is csináltam ebben az évben életemben először, és úgy döntöttem, ezt a listát ezúttal meg is osztom Veletek :) Természetesen kommentben, saját blogbejegyzésben vagy bármilyen más formában szívesen olvasnám a Ti listátokat is!

2014-ben először...

... vezettem Trabantot
... váltottam sebességet a kormány mögött
... főztem tíz emberre több napig
... vezettem nem rokon autóját
... kerestem geoládákat
... szúrtam magamba injekciót (nem is volt olyan borzasztó!)
... voltam pszichológusnál
... robbantam le kocsival
... voltam MR vizsgálaton
... dolgoztam
... szólt hangszóróból, amit énekeltem
... voltam benne Top15-ben Schönherz Qpán
... kezdtem TRX és Hot iron edzésre járni
... fordultam ki magamból pasi miatt
... tartottam korrepetálást
... játszottam táncszőnyeges játékkal
... voltam "felnőtt kísérő" egy táborban
... nem voltam tisztában az érzéseimmel
... voltam könyvhéten és könyvfesztiválon
... mondtam el orvosnak latinul, melyik csontom és ízületem fáj
... jártam rendszeresen röpizni
... sírtam nyilvános helyen (legalábbis amire így kapásból emlékszem)
... láttam pókszázlábút
... főztem bográcsban
... másztam falat
... szereltem szét és raktam össze szekrénysort
... szakadt le a műkörmöm
... volt rögzítve a kezem tape-pel
... váltottam egy év alatt többször hajszínt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése