2013. november 10., vasárnap

30 Day Football Challenge - Day 18

Day 18 - Favorite match
 
 
Azt hiszem, ez is egy kis magyarázatra szorul. Nincs kedvenc meccsem, vagyis inkább végtelenül sok van. Szeretem mindet, ami pörög, mindkét csapat küzd a végsőkig, nem adja fel, izgalmas és egyáltalán nem kiszámítható. Ilyen volt a 2013-as Szuperkupa, melyet a Chelsea és a Bayern játszott vagy a nemrégiben zajlott BL csoportkör Juventus-Real mérkőzése. Ilyenkor számomra mindegy, hogy mi az eredmény, élvezettel nézem. Tudom, ez talán furcsa lehet egy szurkolótól, hogy nem bánja, ha nem nyer a csapata, de így van. Ha mindent megtettek, nem érdekel :)
És akkor felmerül a kérdés, mit keres ebben a felsorolásban a Győr-Bayern meccs. Nos, a történet annyi, hogy ez volt az első, amit élőben láttam. Ráadásul a tíz éves korom óta kedvenc csapatom játszott Magyarországon, láthattam Schweinsteigert, Lahmot, Neuert, és bizony ez volt az első mérkőzés, melyen Götze Bayern mezben lépett pályára. És én ott voltam....! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése