2013. november 17., vasárnap

Tipikus...

Természetesen most, hogy holnap két nagyon fontos zh-m is lesz, és tanulnom kéne, mint a gép (napok óta ezt is teszem), megszállta a fejemet egy új novella meg persze Sergio Ramos és az ő meg
nem született kisbabája, aki természetesen a fejemben már nagyon is él, és borzasztóan aranyos, és éppen olyan, mint az apja, és én imádom :D Tipikus. Mindig akkor van ennyi ötletem, ha nem kéne...
Szóval annyi, de annyi gondolatom van, amit nem tudok kiverni a fejemből, de le sem írhatom, mert akkor garantáltan megbukok holnap, azt pedig sajnos nem engedhetem meg magamnak. De nem kell aggódni, természetesen mielőtt ebbe komolyabban belefogok, befejezem a Time to Change-et, és frissítek mindhárom történetemből (kezdenek sokan lenni... :\). Egész jól állok velük, kivételesen mindegyiket tudom, hogyan akarom folytatni, úgyhogy most biztosan nem kell majd nagyon sokat várni.

Viszont jövő hét végén táboroztatok gyerekeket, úgyhogy biztosan nem lesz időm írni, de azért nagyon várom :) Mindig jól szokott sikerülni, csak azon lepődök meg, mikor nem mernek letegezni a hetedikesek :D Pedig ennyire nem vagyok ám ijesztő. Még akkor sem, ha a főszervező úgy mutat be, hogy garantáltam hallgassanak rám a későbbiekben.

Szóval sok a dolog, kevés az idő, és be is fejezem mielőtt itt ragadok bloggeren tanulás helyett :) Akinek kritikával/olvasásssal vagy mindkettővel lógok, ne aggódjon, hamarosan (mondjuk a holnapi nap után) pótlom! :) És a 30 day football challenge-et is folytatni fogom! (Ezt még ma tervezem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése