2013. november 10., vasárnap

Something I forgot

Sok minden történt mostanában velem és mellettem. A családommal, körülöttem, az iskolával, iskolákkal, és mint az több bejegyzésemből is látszott, nem nagyon találtam a helyem. Hogy pontosabban fogalmazzak, nem nagyon találtam önmagam. Most viszont egy kicsit rendeződni látszanak a dolgok, és ez lehetőséget ad arra, hogy újrakezdjek valamit,ami nagyon elfelejtődött az utóbbi időben. Ez pedig a 30 napos kihívás, amit még nyáron csináltam, és azzal a lendülettel félbe is hagytam. Tudom, nem szabályos, hogy ennyi kihagyás volt a napok között, hiszen több hónapról beszélek. De nem tudtam ezzel foglalkozni, igazából nagyon sok mindennel nem tudtam foglalkozni, amivel igenis kellett volna. De most itt vagyok, úgyhogy újult erővel, átgondoltan következik még a mai nap folyamán a 18. nap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése